17.6.09

.kembali senyum.

tajuk sama dengan lagu saduran izwan pilus.
geli.
haih.
lepaskan keluhan dulu. hehe.
finally,
sem yang sangat bz berakhir.
gila tertonggeng aku siapkan assignment.
10000+ words in 1 week.
macam buat thesis ok.
june 15 - was the last submission.
yeay!!!! (walaupun agak terlambat untuk menjerit)



.buah hati dari jauh.



june 12-17, but to be more precise, june 15-17 habiskan masa dengan rakan2 aussie.
june 12-15 menghadap laptop sahaja.
bayah, toko, sorry eh...
"aku janji. nanti balik msia kita gi tengok movie. makan banyak2! gelak kuat2! bual2 tentang segala hal."
masa sama mereka semua itu seronok!
knock2. "encik masa, boleh kamu beri aku masa itu?"

oh, june 20:
mahu lihat lelaki2 sasa berebut sebiji bola lonjong.
all blacks lawan france. whoaa!
aku tak tahu apa2 tentang rugby. yang aku tahu, kalau bola cecah di garisan putih, mata diambil.
tapi tak apa kan? bayar untuk cuci mata. hehe.
pervert!

3 comments:

faiz said...

ko mmg pervert pun...muahaha!!!

~M i z a ~ said...

pndai eh pervert2 nih.. bguih2..dah slowly jdik cam aku..hahah!

.nad. said...

bley x korang... mmg 1 team. cet!