15.6.09

jangan pikir

pengalaman mendewasakan kita...dari kecik kita mmg diajar untuk plan semua bnde yg kita nk wat...parent suro blaja pandai2.nnt besa dpt keje bagos2...dari kecik pon kita dah diplankan utk jadi ape..sekarang ni bile dah besa, merancang ni jadi macam bnde yg xbes..

ape yg aku dapat sejak beberapa minggu yg lpas, plan ni hanya menyusahkan...skrg ni, aku follow the flow je...dan hasilnya, byk bnde yg aku xpnah buat aku da buat...hasil perjalanan tanpa perancangan aku:

1. main hockey
2. rendam kaki kat dr.fish
3. 1st time pegi gig
4. jln kat bandar melaka (kampong aku kat melaka tapi xpenah ronda2)
5. beli topi
6. mandi kolam air panas

jadi, shekaghang aku nak pikir pasal masa depan...malas nk pikir bnde yg da lpas...

kembali kepada petak pertama...

3 comments:

nad said...

yayy! tahniah! hahaha.keep on moving.

-syad- said...

just go with the flow...hehe...

.nad. said...

welcome back =)