21.6.09

.glorious all blacks.



abaikan suara yang over excited. sorry.


masa match, hujan lebat gila. suhu turun. sumpah tak tipu. sejuk yang amat. terketar2 tahan sejuk. macam mana ek players boleh tahan dengan jersy+seluar yang pendek habis tu?

players (especially all blacks) bersemangat yang amat. macam tak kenal sakit. telinga berdarah tak sedar, kepala terkoyak spray je. lepas tu continue. dahi berdarah buat tak tahu. salute. gila kagum aku sama mereka. all blacks menang! =) seorang kawan aku support france. mati keras kena kutuk. hehe.

aku paling suka lihat mereka angkat kawan untuk ambil bola. macam terbang. ringan. oh, dengan hakka. macho gila.

tapi, bau masam arak buat aku sedikit tak selesa. tambah dengan takut kalau2 on the way balik jumpa orang mabuk. arak tu macam plain water je agaknya pada mat dan minah saleh. alhamdulillah, selamat sampai bilik.

overall, it was soooooo amazing.



6 comments:

gadis B5 said...

wah korang seme macam demam rugby gitu!

tp dashyat ah diorg main.

-syad- said...

cool gile g tgk ragbi...

faiz said...

semangat ko..huhu sampai hujan pun snggup lg tuh..ker sbb tgk laki2 tough jer??? ha jawab2..haha

-syad- said...

nad..jgn lupe blanje aku jersi all blacks..hehehe...

.nad. said...

syad, jersy 180 r. mhl tu... klu rm xpe r gak.x pn, ak belikn ko jersy, ko belikn ak 1 gak. ok x? hehe...

-syad- said...

aku mane ade duit..ptptpu pon dpt yuran je..hehe..kau loaded..asyik shopping je..