20.6.09

gerak kerja

semalam aku gerak g kl...saje follow ayob ngan labi...tiket bas pon ayob payong..mmg caghe la...xde plan pape pon...misi utama nk g kl, ayob amik kete kat sane pas 2 balik...jadi sampai je kat pudu, jadi blur...xtau nk wat ape..pas tu labi pon bg idea.."klcc jom"...sbb xde plan, maka klcc la hala tujunye...maka bergeraklah...tetibe tgh jalan, terpikir...apasal kite jalan kaki eh...peh...mmg agak sengal terasa di situ...tp sbb da terjalan agak jaoh, maka berjalan kakilah dari pudu ke klcc...satu pengalaman yg cukop true...smpai je klcc, baju aku da basah gile...mmg target utama bile smpai kat sane ialah air cond...mmg terasa heaven bile dpt aircond...sbb ayob lapa, aku lapa skit je..maka pegila ke burger king...da lame rase xmkn burger king...asyik mcd je..boring gak...lpas lepak2, refill air 3 kali...kembong perot...g la umah akak ayob..sbb da pnat xjd balik tros..tido semalam...kat sane ade ps3...mmg caghe...aku pasang cite dark knight...dgn blu-ray...gambar dia mmg TERBAIK!!!puas ati gile...mmg aku target nk bli klo da keje nnt...

bgn pagi, maka mulalah misi pulang ke bp..on the way, tetibe timbol idea..."a famosa jom"...sbb jalan xde plan, bile ade idea tros je grak...lgpon 3 org je..xssh...bes gak la...1st time pegi sane...gelungsur dia mmg caghe..tp sbb berat bdn yg menjangkau 3 digit, aku xberani nk naik yg tinggi skali 2...tp yg lain aku try..gelungsur yg pusing2 syok gak la..tgh turon tetibe je kaki aku da kat kepala ayob...agak laju la aku ni...mmg puas ati la..pas 2, main bola dgn budak2 yg xknal la..macam2...

on the way balik, g mkn a&w..float mmg terbaik...

dlm kete aku tido je la dan mcm biase ayob la yg drive all the way...

kpale pening, badan penat tp aku rs happy...mmg fun wat bnde2 mcm ni...

"so, kemane kite lg?"

3 comments:

Ahmad Afif said...

nak makan ke tak ni, kalau ko makan aku makan, kalau ko tak makan pun, aku makan juga nasi lemak pudu.

mupese said...

sori ar aku x dpt membantu korang malam td..kalo x name aku mesti masuk gk dlm post ni kn..hahaha

-syad- said...

makan tu penting...