18.8.09

.atas bawah.

lappy rosak. feelings aku indescribable.jumble.semua ada.
tapinya, aku gembira sebab masih ada yang sayang. yang care. yang tolong.
temankan aku, bazir masa, bakar lemak naik turun bukit, korbankan tidur, pusing satu city dengan dua batang kaki, pinjamkan aku lappy, bagi nasihat, browse lappy yang elok, etc. terima kasih kamu semua. terima kasih. sungguh, aku akan simpan dan genggam kejap semuanya dalam hati. tak terkecuali. semuanya. dan kamu semua tahu kamu siapa.

next,
masjid open day. kami berlima bukak stall face painting. free.
bagi budak2 senyum, dan kamu akan dapat senyum yang lagi besar dalam hati. percaya tak?
seronok even gila horror muka budak2 aku kerjakan. tapi mereka macam gembira. jadi, hari itu adalah hari terang dalam masa mendung aku. aku cerita dengan gambar.


aku mahu canang yang aku sudah jatuh cinta.
sama irfan niklan yusuf.
aku yang lebih senyum. haha. dia takut. jerit2. sebab ada tiger. tiger tu aku yang lukis. mesti dia nampak macam alien. aiyoo... sorry tiger. sorry mama tiger sebab dah memusnahkan kecomelan anak puan. sorry irfan sebab takut.

3 comments:

Anonymous said...

no worries nadia...btw gud job with the face painting..i also want one!!!!hahaha

gadis b5 said...

waduh nadiah!guwe rasa bersalah deh.sebab guwe nggak tolong loe byk2.ampunkan guwe ya!

hehe.jatuh cinta sama abg irfan ya? cocok benar kamu dua wahai ummu irfan!:)

sayang kamu!

.nad. said...

anonymous: perli eh? nut then, i'll take it as compliment.hehe.

gadis b5: ala maryam. mende ckp gitu. awk tlg byk la.. awk dgr sy, awk offer lappy awk. awk tlg... mekaseh tau maryam. mekaseh sgt2.

sayang awk gak! mmuuaahh!