18.8.09

.kraftangan.

saja gatal upload hasil 'kemusnahan' yang kami buat. kepada kanak2 yang mengalami identity crisis (diana, 2009), kami pohon jutaan maaf. rasa bersalah juga sebenarnya. bak kata fathen (2009),"macam manalah diorang nak menghadap masyarakat. aku tak tahu whether diorang tahan malu ataupun terus masuk washroom lepas tu padam semua".hehe.adik2 tersayang.sungguh, tak sengaja. ada maaf kan? sebab kakak2 buat non-stop dari pukul 10 sampai 3.30. cewahh!padahal dari start buat,memang dah foresee 'bencana alam'. tapi kami buat betul2 tau.tak main2.kira ok lah ye.bolehla...*wink*


patutnya witch, jadi suria baja hitam.


ni tigger! yeay!


micheal jackson wanna be.


witch ke?erk!v for vandetta! yeah!


dalam buku kata mermaid.


tiger tapi jadi tribe leader. haha. tahniah!


konon2 warewolf.


rose fairy ke?haiyyaa!


yang bawah ni tigger yang innocent. macam vegan tigger. hehe.

.4 lagi ahli kumpulan yang lain.tengok. dah cakapkan? kami dedicated.



selamat berpuasa.aku minta maaf kepada semua.banyak buat salah.sengaja atau pun tidak. semoga puasa kita semua diterima Dia. Amin...

4 comments:

Anonymous said...

kah3..tergelak golek2 aku tgk..thats ur best??? hehe nah, just kidding..hehe tp aku paling suka yg gambar 2nd tuh..anak harimau buat muka chom..haha anyways thats a gud thing that u guys did that day with the children..(& ko tu mmg suka budak pun anyway..hehe)

.nad. said...

ni bukan aku punye je ok... ni sume kiteorang share. xboleh bagi specific details sape yang lukis sape. nanti kantoi.

gadis B5 said...

salam nad,

haha,sakit perut gelok!pasti akan merindui semua ni satu hari nanti..sayangla plk nak tinggal NZ tp sayang kg halaman lg!huhu

fsj said...

ko ni nad, habis satu wellington dengar aku gelak :p
aku harap mereke tabah hadapi kenyataan :p