17.5.09

sedih ke seram

setelah berubat, dapat la tau yg nenek aku sakit sebab ada bnde masok dlm badan dia...so ari 2, org yg tolong ubatkan ni pon wat la mcm biase je...tetibe dia tendang, tumbok, tampar org yg ubatkan dia..sesuatu yg pelik sebab nenek aku baru kene strok..bile dia cakap, mcm merapu2..pas 2 org yg ubatkan 2 ckp, 2 bkn nenek aku yg ckp..bnde 2 yg ckp..dia mrh sbb nk kene halau..dia suke nenek aku..ckp nenek aku hati bersih..

skrg ni aku sepatotnye kene jage nenek aku, tapi sbb bnde ni da pandai bercakap, jadi seram lak..semalam, dia mcm tau je ape dlm hati aku...bnde yg dalam hati dgn fikiran org semua dia tau..pas 2 ckp lepas je...dia ckp "ni knp muka kecewa je...xnk belajar lg..."...aku da terdiam je..aku mmg kecewa dgn ape yg jadik kat family aku skrg n mmg pnah terpikir nk quit belajar..so jadik seram lak dgn nenek aku..nnt time aku pk bnde yg bkn2 kang dia ckp kuat2 kat org lain, segan la aku...

pagi td, nenek aku lemah je..time ni tau la yg ni mmg nenek aku..time bnde 2, nenek aku jadi kuat skit...harap2 la semua masalah ni abis cpt..aku da agak tension nk kene pk pasal bnde ni hari2...

3 comments:

Ahmad Afif said...

weh, aku dah hafal password ko. tapi aku tak pernah isap rokok kat bilik ko lagi setakat ni haha

-syad- said...

k k..xpe la pip..kau nk isap pon aku xkisah...aku da tegar skrg..

Ahmad Afif said...

ko boleb bau winston stok promosi rm4.90 je
winston standard tak boleh kan?
ini winston bayi dengan winston mulut pun bau lebih kurang promotion pack punya.
cuba lah kalau berani.