22.7.10

.oit.

relief experiences.sebab masa relief je boleh cakap bm dengan aman.hahaha.

situation a:
student a: kau bodoh eh?
aku: ape bodoh2? bodoh2... *sambil bulatkan mata*
student b: weh korang, respect la...
student c: korang2, dalam class teacher kita xboleh cakap bodoh. kite kene cakap stupid.
aku: speechless *nak tergelak*
after a few minutes, "stupid2...cakap lagi, kena."

situation b:
aku: class, low down your voice *sambil bulatkan mata*
student a: teacher2, mata teacher macam mak lampir. teacher sepupu die eh?
aku: haah. bising lagi teacher jadi mak lampir nanti *terlepas gelak.nasib baik boleh control*

situation c:
aku bagi gambar new zealand aku.
lupa nak tarik satu gambar in which mat saleh pegang bahu aku.
suddenly,
student a (a boy): ee teacher, no touch2 dengan lelaki la... haram.
aku macam nak pengsan!tapi kemachoan kena jaga. "you cannot do this. berdosa. teacher terpaksa... mat saleh xtau haram macam mana. susah teacher nak terangkan..."
wahaha! lepas tu aku terus blah. rasa nak cari paper bag. masukkan muka kat dalam tu.



eac of you guys is the reason why teacher wants to do my best.thanks a lot.

4 comments:

rambutku helmet said...

HUHUHUHU.....
i like this...
kirim salam kat memurid kklong ehh...

aqel said...

njoy ur moments dear. muahaha!

fsj said...

muahahahaha!!!
cikgu hawt cam kite kene pandai control, good for u nad :)
mu balik tak? aku kat umah dan bahagie :D

rambutku helmet said...

sabar je... tapi best kan kat sekolah