2.7.09

.tagged - fathen.

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Melayu.

1. Bekas kekasih saya adalah :
- lelaki.

2. Saya sedang mendengar :
- firasat - marcell.

3. Mungkin saya patut:
- keluar menikmati cahaya matahari.

4. Saya suka :
- bercakap.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- ... adalah anugerah.

6.Saya tak faham :
- banyak benda dalam dunia.

7.Saya kehilangan :
- banyaklah saya hilang. benda, masa, orang, etc.

8.Ramai yang berkata :
- erk. entah.

9.Makna nama saya :
- pemurah. tiba2 dapat makna baru. cari ikut internet. pembawa kesetiaan. betul ke? entah...

10.Cinta itu adalah... naluri.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- berjalan2 sambil mendengar lagu kegemaran.

12.Saya akan cuba :
- menjadi sedikit diam. saya cuba ok, hehe.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- sampai kapan pun =)

14.Telefon bimbit saya :
- rosak. sekarang guna telefon zaman 90an. haih.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- saya tengok siling.

16.Saya paling meluat apabila :
- "semua dia betul. kita je salah."

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- comel saya.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- sekolah menengah. rindu...

20.Hari ini :
- saya plan nak duduk dalam bilik je...

21.Malam ini saya akan :
- tidur gila awal.

22.Esok pula saya akan :
- ke Newtown.

23.Saya betul-betul inginkan :
- sesuatu? seseorang?

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- "ni rasaksa ke orang?"

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- pusat beli-belah.

26.Makanan Barat atau Jepun :
- sushi.

27.Bilik yang terang atau gelap:
- bergantung kepada situasi.

28.Makanan segera adalah :
- cepat.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- "diana... mantap! kejap je dah siap. hehe."

30.Siapa yang anda nak Tag?
- syadow! (dengan nada menganjing. hehe.)
itu pun kalau kau nak buat ok syad... tiada paksaan.

4 comments:

fsj said...

mata kamu gagah sekali.
baru bangun tido sudah bisa dongak smp ke siling, :p

.nad. said...

harusla cik khazinatulasrar. gila panjang nama kamu. hehe.

gadis B5 said...

harusla mantap nad!dh mmg lewat dh.huhu.

kite kene beli handset baru kot nad.kalu nad nak belanje lg bereh!:D

.nad. said...

hahaha. boleh2. tp diana kene buatkan semua assiment nad tok trimester ni. ok?