27.6.09

essence of the king

balik ke jb lagi semalam.misi utama nak jmpe abg aku ngan anak dia yg super comel.mmg bes la dpt main ngan budak kecik ni.semalam, g makan kat jusco.aku 1st time makan kat nando's.haha.bole tahan la.tp sos dia bapak xsedap.time tgh makan budak kecik ni muntah..hehe..ksian bapak dia..stroller maclaren baru beli sbulan.da kne muntah..pas da abis makan n bersihkan budak kecik ni, dudok la kat kerusi..lepak2 jap..time ni la budak kecik ni buang air kecik+besar..haha..pampers lak bocor..kene kat seluar bapak dia skit..bapak dia angin gak la skit..tp budak kecik ni mmg pandai gile..time tu la dia wat muka comel..muka xbersalah..senyom..gelak2..pegang2 muke bapak dia..wat manje..jadi budak baik la secara automatic..teros senyom bapaknye..haha..budak kecik ni mmg power la..dia senyom je sume org cair..xjadik nk marah..kelakar pulak bile tgk budak ni mcm 2..

kat rumah lak, ade durian 2 guni..mak aku mcm tau2 je aku nk makan durian..tetibe je da ade kat umah.aku pon ape lagi..secara solo membedal 2 biji..agak rabak la nk mengabiskan sorg 2 biji yg besa..tp sbb sedap nye pasal abis gak..tp akibat dari pemakanan itu, malam 2 perot menjadi xsedap.sebu.dan yg paling xbes kencing bau durian.peh..mmg rare gile..

kesimpulannya, makan setakat yg mampu je..jgn paksa2..nnt kencing bau bnde yg dimakan secara berlebihan dan terpaksa itu...

No comments: