11.11.09

.saya akan rindu kamu.

vic uni main library.
serious.macam heaven.
9 tingkat.
semua pun ada.kamus dewan,buku tentang dr m,semua2.
counting days to go back home.
but then,sedih pun ada.bittersweet.
mesti aku gila rindu library.
sangat condusive.
hangat.so,kalau mahu jimat electric bill,
bawa lappy,bekal segala.buat reading untuk assignment dalam library.hehe.

encik library,mahu ikut saya balik?
tapi saya mahu letak kamu di mana ya?



*bayar fine.hehe.



*view dari level 7.


sekian,saya nadiah mohd huzir melaporkan. =>

*sila gunakan tangga untuk turun.hal ini kerana,sekiranya anda menggunakan lif,anda akan berasa malu.begitu juga sekiranya anda ingin naik 1 atau 2 tingkat sahaja.



2 comments:

fsj said...
This comment has been removed by the author.
fsj said...

hak hak hak, mantap.
please use stairs if you're traveling in 2 levels :p