3.11.09

.hush.

meadow.windy.

"diam"
"harus?mesti?"
"definitely"
"akan tertelankah?"
"akan dicuba"
"sampai bila?"
"sehingga hujung nafas"
"lalu?"
"bantu aku"
"apa?"
"matikan bom jangka"
"bagaimana"
"no idea.lari mungkin"
"childish"
"aku tahu.lalu aku bertetap di sini"

*sunyi*

"dinding itu semakin menipis.jangan nafikan"
"aku sedar.empangan itu sudah banyak bocornya"
"dan engkau lakukan apa?
"mending the dam"
"pasti?"
"aku sedang mencuba.i really am"
"haha"
"diam.letak diri engkau di tempat aku.sehari cuma"

*sunyi*

"berbaloikah?hidup dengan tidak punya suara"
"ada.cuma terlalu perlahan"
"atau mereka refuse untuk dengar?"
"mungkin.aku bukan si rama2.aku lalat.menggelikan"
"engkau tetap hidupan"
"hidupan yang menyesakkan dunia.sebolehnya mahu dibuang"
"pada satu saat,engkau akan diperlukan"
"ya.ketika ketiadaan option"

*sunyi*

"engkau mahu rasa signifikan,bukan?
"jauh sekali"
"lalu?"
"aku cuma mahu rasakan yang aku bukan sisa"
"ikut aku ke dunia aku.akan aku berikan engkau cinta,penghargaan"
"aku akan berdiam disini.aku sudah lelah mencari tempat"
"bodoh.ketiadaan engkau akan disedari.mungkin ada penyesalan"
"kelakar.ada tiada aku tidak memberi apa2 jauh sekali untuk dikenang"
"mahunya engkau apa?"
"menunggu di sini sehingga berakhirnya masa"

*sunyi*

"aku tinggalkan engkau di sini"
"doakan aku kuat untuk telan semuanya"
"kesat air mata.tarik nafas.lakar semula senyuman sebelum pulang"
"i will"
"this offer is only once"
"understood"

2 comments:

~M i z a ~ said...

"aku tak paham"
"walaupun aku bersusah payah mencuba untuk paham"

*sunyi*
=)

.nad. said...

akak,
sunyi 2 suasana la...huhu.imagination only.rindu hg.ble nk jumpe?