28.9.09

.marah.

entri emo.aura negatif.tapi serious aku marah.aku minta maaf kalau bahasanya tidak elok.berbaur bongkak.kedengaran sepertinya akulah manusia sempurna.sungguh.aku tak pandai meluah bagaimana lagi.aku minta maaf.
tapi aku sebal, rasa sebak.

aku tak reti buat muka kalau orang itu tak sebati lagi dengan aku.
selalunya aku hanya akan senyum.ekspresi aku akan dipenuhi dengan senyuman.
marah pun senyum?tipu.kelakar.tapi itu aku.
walaupun aku senyum masa aku cakap tak mahu,jangan,tak nak,tak nak lah, aku memang betul2 mean it.
sekali dua aku boleh tolerate.
tapi kalau tak nak aku selalu di'ignore',aku jadi sebal.
aku tak suka marah2 sebab aku fikir ruang,keadaan,tempat,macam mana jadi awkward lepas aku elok.
tapi tak bererti engkau boleh buat suka hati engkau.
aku tak nak bersebab.bukan suka hati aku.
weh, aku tahu aku jahat.
bak kata engkau,
aku selalu di tempat terakhir bila aku di kalangan orang baik2.
tapi tak bermaksud engkau boleh jaja aku.
kalaupun aku lembik,
jangan engkau tegakkan aku.
kalaupun aku dependent,
engkau tak boleh sorong tarik aku.


lagi satu.
jangan overgeneralize aku.
sejukkan aku bukan seperti sejukkan dia.
aku dan dia sama secara fisiknya.
tapi aku nadiah dan dia bernama lain.


engkau rasa engkau cukup kenal aku.
engkau rasa aku senang.
maaf,
aku belum membuka sepenuhnya kepada engkau.

4 comments:

faiz said...

i'm sory...

~M i z a ~ said...

huh??? apa jdik???

.nad. said...

miza: tak ade papelah.mamatterasa kot.bukn tuju ke die entry 2.general.hehe.btw,cane raye hang?

~M i z a ~ said...

uiks! general pun emo abis.. pms eh? haha!
raya aku ok jer.. nk crita in details,pnjang sgt n hg mmg xprhn nk online..huhu3! xper2..nnti aku crita kat blog..