29.9.09

.rasa yang hangat.

tadi balik kerja tunggu bas.
setelah hampir 15 minit menunggu,bas nombor 18 pun sampai.
12:30 pm.dari jauh aku nmpak atok drebar dah senyum.
aku pun tunjuklah gigi kuning aku.
dah lama aku tak jumpa atok drebar ni.
sebab selalu either habis kerja awal or lambat.
so memang tak dapat nak kejar bas tu.
dalam sebulan lebih jugalah rasanya tak nampak atok drebar ni.
naik2 bas aku tanya,"apa khabar?"
dia senyum je.comel.serious.
sampai uni aku turun.aku cakap terima kasih.
tiba2 dia tepuk bahu aku.
dia cakap,"saya risau tentang awak"
aku senyum je.
nak cakap lama2 tak boleh sebab orang belakang aku nak turun juga.
aku turun lepas tu jerit,"jumpa lagi nanti!"

dalam hati terharu tak boleh describe.
sebab orang yang tak pernah tahu tentang aku.
tak tahu nama,
cuma kenal muka je,
boleh risau fasal aku bila lama tak nampak.
means masih ada yang sayang.hihi.perasan sikit bolehkan?


atok,saya berazam untuk tahu at least nama atok.
dan kalau boleh spend time dengan atok someday.
kita makan2 ke,saya nak tahu juga fasal atok.
atas bas tak boleh bual dengan atok sebab atok tengah drive.
lainla drive van ke.kan atok kan?
atok tahu tak,sebenarnya saya pun rindu atok sebab dah lama tak jumpa.
lepas ni saya nak habiskan kerja ngam2 je.
sebab saya nak jumpa atok selalu.
sebab atoklah saya tak berhenti senyum sampai habis kelas tadi.
sebab atok saya terus semangat nak pergi kelas.
saya saaaayaang atok.


Allah tu maha penyayang.sungguh.
pada masa aku rasa macam tak best je duduk sini,
Dia hantar mesej yang sebenarnya Dia masih peduli sama aku.
mana ada sorang2 nad.
sebab Allah tak lepas pandang setiap hambaNya.


terima kasih ya Allah.terima kasih atok.

3 comments:

aqell said...

mahu jumpe atok itu juga!! :p

.nad. said...

u'll find someone better coz u r a wonderful person =)

aqell said...

wahahaha.. tah pape! klu jmpe atok tu, say hi to him ok.. kehkeh..