19.5.09

.tapi kenapa?.







tapi kenapa? kembang kempis? aku automatically associate kembang kempis dengan keadaan hidung aku. bila berlari (jalan laju sebenarnya. tak larat mahu kayuh kaki dengan ekstrim) naik bukit mahu pergi kelas pagi2 hari aku terlambat. haih.

kalau ganti berombak sesuai tak? apakah direct sangat? is it lame?
tapi aku memang bermasalah menerima perkataan itu dalam lagu ini.
pertama kali aku dengar, aku ketawa yang bersungguh. - tak boleh blah langsung.
kali ketiga baru telinga belajar terima (itu pun dengan tidak ikhlas).
tapi mahu juga dengar.
sebab lagu ini hampir sempurna (bagi aku).

beautiful+meaningful=awesome


melly, aku sangat gemar kamu!
bait kamu selalu indah.
berbunga tapi tak geli.
melodi kamu pun damai.

aku juga suka lihat suami kamu.
lelaki kurus itu sexy. hehe.

4 comments:

gadis B5 said...

haha nadiah!di sini aku mereview lagu.haha.spoil ah bait tu..haish...

bahaya ni minat suami org..ehehe

gadis B5 said...

eh tersilap pula..

bkn aku..tp KAMU mereview lagu

mcmmane kite leh silap ni nad.haha

.nad. said...

hahaha.inilah cik d kawanku...

Anonymous said...

ok hapa part tu..walaupun agak wierd, tp lama2 dengar sedaplah..aku rasa melly jer penyanyi indonesia yg lagu dia jiwang tp tenang..lirik yg slalunya leh relate ngan life sendiri..especially love life..