3.4.09

bajuku kulitku

sampai syurga

kumembenarkan jiwaku untuk mencintaimu
kupersembahkan hidupku untuk bersama kamu
dan diriku
untuk kamu
belum pernah kumerasai begitu

semua itu telah berlalu harapanku  palsu
dan mungkin hari yang satu terus kutertunggu
dihatiku 
masih kamu
belum pernah ku ingin terus menunggu

aku lemah tanpa kamu
ku inginmu dampingiku
aku fahami aku bukan yang terbaik untuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya satu
hanya kamu

kumembiarkan hatiku untuk merinduimu
kumenghamparkan sakitku untuk tatapan kamu
bersamamu
harapanku
hilang dalam terang yang membutakanku

dan 
segala yang ku ada
kuberikan semua
untuk dirimu saja
kumahu dirimu bahagia untuk selamanya
biar sampai syurga
aku menunggu
cinta darimu 
agar kusempurna

namun aku tetap aku
yang terbaik untuk diriku
hanya satu

aku lemah tanpa kamu
ku inginmu dampingiku
aku fahami aku bukan yang terbaik untuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya kamu

kesimpulannya, onggek da ade tajok...

No comments: