25.9.16

arah tuju yang dirancangkan

Satu hari aku nampak dia. Aku tak pernah terfikir yang dia orang paling kuat yang pernah aku jumpa selain mama.

Dia buat aku sedar berapa besar pengorbanan seorang ibu dan menjadikan aku anak yang lebih menghargai kedua orang tuanya. Terima kasih mama mak ayah abah.


Looking back, i only knew you for 2 weeks when i decided to ask you to marry me and you said yes. That was certainly one of the best decision i have made in my life. 


Being with you in the delivery room really changed my life. You are a warrior sayang. Strong and brave. Thank you Allah for all that You have given to me. 


Thank You for my parents. 

Thank You for husna. 
Thank You for insyirah. 

Abah harap insyirah akan jadi anak yang baik hati dan menjaga hubungan dengan Allah. Jadi anak yang baik untuk ibu dan abah dan abah harap abah dapat jadi abah yang baik untuk insyirah.

No comments: