28.4.12

.kamu.

rentan jiwa.mahu ingin bercakap.duduk dekat.pegang erat.hambur semua.lamanya itu.terakhir berkongsi. bilamana sebulatnya didengar.selam lalu faham.bisik jadi kuat.

"jangan diseka.bagi mereka kekuatan dan senyum kamu.kongsikan saya kesedihan.saya rasa indahnya.ada sisi paling halus kamu.saya selamanya ada sama kamu.jika dibolehkan,ambil semua kekuatan.biar saya mereput hancur.semuanya untuk kamu.ini dia yang akan temani kamu.tiada jemu.sumpah"


lamanya itu.sejak terakhir saya meluah.mendengar apa yang saya ingin dengar.haih.kamu itu tahu apa mahunya saya.kita sebenarnya sama bukan?mohon diulang lalu dihentikan.kamu hilang.dan saya jadi rapuh.menunggu masa untuk tumbang.menyembah mimpi semalam.


tinggal semua kesesakan.letak tepi beban.lari dari kenyataan.cumanya semua tentang kita.letak titik.semua tidak akan berlaku.tikam dada,potong hati.bangun.
rindu yang sadis bukan?

No comments: