13.10.09

.atok=arthur.

last 2 weeks:
aku dan diana beri chocolate,gambar, sama card buat atok.
over sebab beri gambar.
who cares?
kami beri sebab kami mahu atok tahu nama kami.
tak ada masa mahu ramah mesra dalam bas.
"sir,nak jumpa...kite lunch ye someday"

hari ini balik kerja,naik bas.
atok kata ada something buat aku.
atok suruh tunggu.tiba2 pergi bangun dari seat ambil bag.
aku malu sedikit,sebab orang dalam bas tengok.
dia buka bag,keluarkan card.
"untuk awak"

aku senyum sampai telinga.
ambil seat,terus baca.
kami ada date dengan atok!yeay!
atok suruh pilih satu hari sebab atok cuti.
dalam card,atok beri phone number.
atok seorang ye?sebab atok cuma ada bilik,bukan rumah.
eh,mana ada seorang.kan kita kawan.hehe.

ayat yang paling buat aku jadi seribu rasa;
"your friendship,this i will always hold dear to my heart."

sampai uni,
aku yang paling akhir turun sebab mahu cakap sama atok.
"terima kasih untuk card"
"awak suka?saya harap awak suka"
"mestilah suka.nanti kita jumpa"
"have a good day"
"awak juga.bye2"

dear my friend,atok,
nanti jumpa ya.saya habiskan assignment dulu.
mesti berdebar macam pergi first date.
nasib baik diana ada.
aku memang over.


*in case aku misplace.sampai mati aku mahu simpan.sebab punya high sentimental value*



3 comments:

Anonymous said...

gud luck for ur "date" nanti..btw bawaklah bunga kasi kat atok..haha just kidding =)

gadis B5 said...

nadiah,

patut update dekat blog adek-beradek jugak ni. ni kenangan kita adek-beradek.hehe. oh atuk! nadiah tak sabar nak jumpa atuk!

wohoo!

aqell said...

waaa!! mahu knal sama atok itu juga!! beznye.. long, do keep d card ok! nk bace!!