17.10.09

.kahwin.

entry tak ada kaitan dengan tajuk.malas fikir tajuk yang appropriate.lepas tu rasa nak cerita2.plus,ada unsur fitnah di sini ya.in conclusion,entry ini boring....

tadi makan banyak di open house.

junior aku yang duduk di belakang aku sapa, (perbualan diedit)
"nad"
"erm"
"kau nak tahu tak?"
"ape?"
"muka kau macam junior kita"
"third cycle?"
"haah.sama gila.bentuk muka semua"
"haa...kau pun nak tahu tak,muka kau macam kawan aku gak"
"tapi kawan kau tu suka kau tak?"
"erk.taklah.kau ni..."
"takdela...sebab junior tu suka aku"
"ye ke?ke kau perasan?"
"betul ni.serious.muka sama dengan kau.blur2 dia pun macam kau"
"yela tu.kau.cakap aku blur pulak"
nasib baik dia tak claim aku suka dia.haih.
"bot,bila nak kahwin?"
"lagi dua tahun"
"masa tu umur baru 23 ke 24"
"haahlah"
"bagus kau.kahwin awal"
"yelah.nak apa lagi kan..."
tiba2 ada brader sound aku,
"fikir kahwin je..."
muka aku biru hijau.dahlah tak kenal dia.tak pernah nampak pun.gila kau.
"mana ada.fitnah je.tak fikir pun"
ada lagi satu junior menyampuk, "yelah kau nad...dah ada calon kan?"
"fitnah weh"
tiba2 aku nampak macam birah nak kahwin.eh,mana ada.kahwin benda baik.mana ada birah.kan?
"weh.orang dah ramai.balik jom.kita buat menyemak pulak kat sini.aku nak balik"


tiba2 aku rasa kagum dengan dia.sebab mahu kahwin awal.bunyi macam lelaki baik2.aku puji kau!ding2!patutlah kau beriya kerja.kumpul duit...bagus2.

buat sara tersayang,
bila mahu langsung?kesian abang dah tunggu lama.sampai beruban.setia sara...
sara kantoi!haha.dating dekat taman bunga.romantic gitu!aww!

*spotted-sara bersama abang (nama dirahsiakan) sedang memadu kasih di botanic garden.mesti abang ni first rank kan dalam list lelaki yang menggetarkan untuk sara*

5 comments:

fsj said...

sara, ko jangan lupe member kalo dah dapat title datim nanti. ha? ehheheh :D

tahniah btw,semoge bahgie dunie akherat. untuk dato' L ni :) *sAMBIL SENYUM BAHGIE UNTUK MEMBE*

~Nuwanda~ said...

ahaha nad!ongek..haha!
memadu kasih kau katew?..awww!
nad, muke uncle nih ade iras lelaki pertama yg menggetarkan kmu tuh tau!..haaa, xnk reconsider ke uncle nih nad??
kamu crop erk tangan bini uncle nih..haha.xpasal2 nampak cm kite lak yg kua ngan die..haha

btw, yg atas nih mesti perbualan tadik erk..hooo, dlm diam2 makan td ade bende berisi rupenyer eek..hehe.

Paula said...

Alhamdulillah. Ak dh agak lame dah :D/ tiap2 ari dgr lagu 'KEN LEE'. mesti ati dh berpaut pd ABG L. Buat Sara, Dato L k? jgn lupe jmpot ak. Amboi, amboi, amboi. Dapat satu terus dapat yg 'senior' punye..kwang kwang :P

gadis b5 said...

sian member.haha.nadiah2,brader ek?;)

Anonymous said...

haha dah nak kawin sgt nampak..ko nak kawen awal ka? haha