19.9.09

.selamat hari raya.

september 20, 2009.

new zealand raya esok, bersamaan september 21, 2009.

selamat hari raya kepada semua. maaf dipohon banyak2. aku tahu, aku banyak buat salah. dengan Tuhan, dengan orang, dengan kamu semua. kadang2 sengaja. kadang2 tak. aku minta maaf. daripada kes terasa hati kepadalah kes dendam kesumat. aku manusia biasa yang tak pernah mampu untuk senangkan hati semua orang. aku tak lekang daripada berbuat khilaf. aku pohon kemaafan sekali lagi. sungguh. semoga hari raya tahun ni bawa banyak kegembiraan buat semua. semoga raya kali ini membuka pintu kemaafan kepada aku dan juga kamu. Amin...

2 comments:

gadis B5 said...

salam nadiah,

saya nak mintak maaf gok ni. walaupun raya lambat lagi. mintak sgt2 deh nad. kite enggak mungkin sempurna. ampunkan kite ye nad di atas segala ketidaksengajaan kite.huhu.sayang nad!

Anonymous said...

Selamat hari raya dari saya dan adik saya juge..hahaha maaf zahir dan batin..nak duit raya!!!