12.9.09

.man proposes,God disposes.

i opt for all, or nothing.

bunyi seperti menolak takdir,mahu bentuk takdir sendiri.bongkak sungguh.
bukan.aku belum sedia untuk embrace reality.aku selesa berada dalam zon separa sedar.terus berlari,kutip,dan cantum serpihan mimpi yang terpecah.sehalus mana serpihan itu,aku akan cari.selama mana,aku akan tunggu.sampai satu masa bila aku terpaksa mengalah pada takdir Tuhan,aku akan puas.kerana aku sudah cuba yang terbaik untuk masukkan tangan dalam acuan hidup aku.tapi aku tahu bentuk itu tetap milik Tuhan.

"kun fayakun," maka jadilah ia sesempurna yang dilakar.Allah knows the best.

"so glory to Him in Whose hand is the dominion of all things;and to Him will you be all brought back" [36:83].



ya Allah,dengarkan aku.aku pohon dengan sangat.

No comments: