25.8.09

.sesak.

teaching experience.
macam2 ada!just name it.
haih.penat.sebab semua taknak dengar cakap.
horror.
tapi sungguh.salute sama cikgu2 di sini.
tak ada rotan.tak ada tengking2.
tapinya,itulah.class susah mahu control.

bak kata fathen,
"kurus pahala puasa aku.dengan tengok PDA,sakit hati,rasa nak mencarut,semua ada."

tapikan,cikgu PE kacak sungguh.top to toe kacak.haha.tapi sudah mahu kahwin october nanti.haih.

ahad semua sudah ready.means baju untuk seminggu.siap gosok semua.hari pertama-blouse bunga2,kasut hitam (beli baru ok).sampai2,whoaa!nganga.sebab cikgu gila casual.siap pakai boot tali2,track bottom,short,tshirt.rasa bersungguh gila.adei.
lepas tu aku sarung tshirt sudah...esok mahu pakai jumper saja.cukup.

student-macam2 gaya.david arumugam,my chemical romance,pink,berjambang,rambut tak nampak mata,topi jocker yang ada loceng tu,topi magician.macam2lah.puas hati aku tengok manusia - universal.siap boys boleh rambut panjang sampai pinggang.aku rasa cool gila.
suka hati bawa barang tanpa risau cikgu rampas.seronok.hehe.
tapi,to be honest.kesian cikgu sebab diorang tak dengar cakap langsung.entah apa2.

rindu rumah.mahu buka di rumah.mahu sahur di rumah.mahu pergi bazar ramadhan,tunjuk itu ini.mahu makan taufufa,nasi ambang.mahu rumah.mahu balik...

ma...nak baju raya.banyak2.

1 comment:

Anonymous said...

haha samalah lah sek aku pun..dah la boys skul..lg lah..huhu anyway, 3 more dy to go..gud luck yea..

haha masak la nasi ambang sendiri..leh aku rasa jgk..hehe baru raya berapa pasang plak tahun nih?..huhu wat warna biru..bru cool..kah3