5.7.09

.reminiscence.


rasa tidak sihat.
rindu ramai orang. mama, ayah, aqel, dua budak gemuk, miza, irsyad, umai, tasha, aini, ejan, and the list goes on.

buka folder gambar dulu2. folder: eternal love. jumpa gambar2 projek merapu aku, aqel, dan dua budak gemuk. hehe. banyak aktiviti kami berempat kalau bosan. gelak2. gaduh2. menangis2. lepas itu gelak2 balik. sebab aku sumber pendapatan cd game dan material yang lain, dua budak gemuk takut kalau aku ugut. automatically, mereka akan ikut cakap aku kalau aku ajak buat benda2 merepek. hehe. seronok weh being the eldest. banyak2 projek, projek ni yang buat aku gelak seorang hari ini. tema projek aku dan aqel adalah transformasi.

aku takut bila kami semua membesar. satu hari nanti mesti kami ada keluarga sendiri. boleh kami gila rapat lagi? keluar berempat, mengejar dan dikejar monyet sama2 (stupid gila ok), joget2, menyanyi2, kutuk mengutuk, buat documentary, etc. merepek semua itu. tapi aku mahu kekal begitu sampai kapan pun. yes, it is very childish of me. so?

2 comments:

miza said...

gmbar 1st mmbuatkan aku berfikir seketika..hahaha!

p/s: rindu anda juga :(

aqell said...

juga mahu kekal begitu smpai kapan pun..