8.7.09

.ppsmi akan dimansuhkan ke?.

benar?
kalau benar aku mahu ombak! wee~
juga sedikit haka all blacks! ohh yeahh! awesome man!

"ka mate, ka mate"
"ka ora, ka ora"
"ka mate, ka mate"
"ka ora, ka ora"

sudah bebel tentang ini beberapa bulan yang lalu.
kalau rajin layan kepala aku, bacalah. dialu-alukan. =)

ppsmi: pemikiran aku yang tidak berasaskan fakta


gambar tiada kaitan dengan entry. aku google smk laksamana keluar gambar ini. inilah cikgu salohi. cikgu sains masa aku form 3. gila cool. susah nak marah even kelas aku semua macam setan. alahai. tiba2 rasa cuak. macam mana kalau student aku nanti treat aku macam aku treat cikgu2 aku. in fact lagi banyak songeh, melawan, menjawab, buat bodoh je dekat aku. adei. karma. cikgu2... saya nak minta maaf. betul2 ni, tak main2.

2 comments:

gadis B5 said...

hamboi2 nadiah!berhaka napok.ehehe.cube cite sket ke org2 kg mende mksd ka mate ka ora tu?

nad, kite suke entri nad psl PSSMI tu. 'panas' napok discussion tu.:D

.nad. said...

i die! i die!
i live! i live!
ho yeah! hikhik...
2 merapu gak maryam eh...
tp, mekasehla eh sebb suke. =)