31.5.09

.rindu itu kangen.

lately entri emosi. melayan rasa.
maaf ya.
aku sekarang sedang amat rindu pada satu cinta.
comel.
namanya kelakar. outdated gila. comel tapi jantan. apakah?
sebabnya? dulu masa kecilnya kami keliru jantinanya.
hahaha.
dia itu baik (masa kecil) tapi sekarang nakal.
dulu hari2 mandi.
lepas buang air, dicebok.
lepas minum susu dilap mulutnya.
sekarang selalu hilang. kejar betina.
selalu tak mandi. busuk.
balik untuk makan.
makan cuma mahu ikan rebus. demand.
lembik. sebab mesti kalah kalau gaduh sama kucing lain.
ubatlah kami luka2nya.
susahkan aku sama adik2.
maghrib2 cari dia kalau hujan.
duit habis ratus2 rawat dia sebab bergaduh.
tapi aku selalu rindu sama dia.
dan aku tak mampu untuk hilang dia.



-baik dan adorable-






-dah nakal dan mengada-




aku juga rindu yang teramat sama mama, ayah, aqilah, haziq, dan budak gemuk itu.
oh, juga sama cello si parsi. sorry cello. walaupun kamu itu cantik, kaklong itu hatinya sudah banyak sama comel. sebab? comel datangnya lebih awal dalam hati kaklong. semua sayang kamu lebih. kamu cantik. sebab kamu lagi baik. habis tu comel? tak apa. comel ada kaklong. selalu. ingat tu comel!
haih. heart says home. nak balik... nak pintu doraemon...

6 comments:

~M i z a ~ said...

wah! comel dh besar rupanya...
nsib baek jantan..if x, dpt hg ank2 sedara yg baru..
then lpas sethn, dpt cucu sedara plak..
hehhe!

Anonymous said...

wah sayang btol ko ngan comel..hehe senang lah comel ada ibu yg menjaga n manjakan dia walaupun dia nakal n buas..haha yg aku x tahan part comel slalu hilang tu..rupa2nya cari betina..huhu cayalah comel..haha btw cute pic.. =)

Anonymous said...

haha kantoi jgk akhirnya.. x leh nak tipo ko lama2 r..x sanggup..haha =)

Anonymous said...

bagus sekali kamu ade comel, aku ade kuceng name tompok, tapi ia betina, sape sangke, rupenye aku pun ingat die jantan dulu. mungkin mereke ade jodoh :) hehe...

.nad. said...

eleh.. xsanggup ke malu sbb dh kantoi? =P

faiz said...

haha eleh kalau nak trus tipu ko leh jer..haha saja jer x nak..keisan kat nadia yg innocent nih..haha
p/s: yg last anonymous tuh bukan aku la..x kuasa dah nak nyamar2 lg..huhu