9.4.09

kakiku sakit sesakit kepalaku

test heat da lpas...tp malang skali..aku terperangkap dengan soalan trick yg mmg xdisangka2...lpas anta ktas baru aku prasan mcmane nk jwb soalan 2...tp semuanya telah terlambat...

balik umah bdk2 ni ajak main bola,aku dgn semangat berkobar2 nk lpaskn tension campor lg dgn chelsea mng lwn liverpool smlm ready nk main.aku bkak youtube tgk skil player2 ternama dunia seperti zidane rivaldo dan kaka.ingt nk wat la nnt time main.

aku xlaju mcm apip.xtenang mcm abah dan xsekebal ateh dan ayob. aku biase2 je.dpt bola passing je la mane yg bole.xpon rembat je.starting ari ni aku jd keeper.agak malang bg aku.ateh rembat dgn kakinye yg mmg mcm askar.aku xnmpk bola.tp tetibe bunyi PAPPP!!!!!!!... terkelepet gak r tgn aku..kebas kejap...aku rs time 2 mlm ni msti suwey...

tetapi keajaiban telah berlaku.round seterusnya, aku main kat position striker.diassist dgn baik dan aku pon ape lg...rembat je la..mcm smart gile la bola laju rendah melencong masok celah kaki keeper..gol pertama aku setelah sekian lama xmenyekorkan diri aku.

seterusnya aku dapat bola dari keeper.hajat hati nak cross bola 2..tp tetibe ke tengah lak.aku da frust skit.keeper nk tangkap..tp ternoob pula..tangkap terlepas masok celah kaki dan gol ke-2 dari aku...(kire assist pon ok la)

mmg aku rs aku agak bagos la time ni..moral tgh up...aku still kat position striker.keeper bagi bola lob..xde org marking aku...aku xpk panjang..bg tros 1st timer volley...dan hasilnya rembatan yg sgt padu to the TOP CORNER..mmg gile la rs time 2...mmg stok2 lampard nye rembat...

last skali, aku skor dari kekecohan yg berlaku..aku amik pot blakang je..bola terlepas...aku rembat je la...bola mmg rndah dah nk tahap leret r..lencong skit..mmg keeper xnmpk bola 2...aku pon rs mcm da nk bersara tros da time 2...aku score 4 gol..peh..mmg rare gile..

balik bola, misi pnting aku...nk siapkan design, repot heat, repot termo dan study control...aja!

next week baju chelsea yg time umbro sponsor emirates aku sampai skali ngan baju lampard...xsabar lak rs...baju dari skola aku da target nk bli tp xde peluang nk g carik.

papehal, don't do drugs. katakan tak nak kepada rokok. 

No comments: