19.4.09

ini harta bukan kau yang punya...


di suatu petang yang hening, tetibe seorang posmen membaling bungkusan ke rumah nenek aku...nenek aku pon amik..kat bungkusan tu xde name penerima..poskod pon salah..gaya bungkusan 2 agak ganjil...nenek aku takot..menggigil..ingtkan ni dadah ke ape ke..die pon panggil kak tami,pembantu rumahnye..kak tami pon takot gak..dgn tawakal dan jampi serapah, nenek aku hembos kat bungkusan 2..die pon bkak..rupe2nye, dalam bungkusan tu baju chelsea yg aku bli dari ebay.ade name terry ngan 26 kat blakang.aku da pesan kat mak aku.nnt ade baju sampai kat umah.mak aku lupe nk pesan kat nenek aku.nsib baik la nenek aku xsakit jantong.klo x, xtau la ape jadi kat nenek kesayangan aku tu.cerita baju tu jadi perbualan sepanjang waktu makan malam tu.

balik kat parit raja, ali pon da blik.baju yg dia bidkan da sampai.mmg puas hati.baju lampard da ade.tp cutting die kcik skit.tp xpe la.nnt bole pakai.yg pnting sme ori.rs mmg bes gile dpt baju2 yg dari skola aku minat.

skrg, final exam da dkat.baca kenegaraan mmg bosan.nk study control gak.

papehal,be nice.

No comments: